• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,89
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,89
  • 23.07.19, 18:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kopli parandab mainet ja muutub kallimaks

Kopli linnaosa on vaikselt selga sirgu lükkamas, sest uusarenduste hinnad on tõusuteel. Samas Kalamaja piirkonda peavad asjatundjad ülehinnatuks.
Kunagi trööstitus seisus olnud Kopli liinid on muutunud ning suurendanud ka piirkonna populaarsust. Pildil Kopli liinide ehitusjärk tänavu aprillis.
  • Kunagi trööstitus seisus olnud Kopli liinid on muutunud ning suurendanud ka piirkonna populaarsust. Pildil Kopli liinide ehitusjärk tänavu aprillis.
  • Foto: Andras Kralla
1Partner kinnisvaraekspertide uuringus selgus, et tänavu oodatakse suuremat hinnatõusu Koplis asuvatele kodudele. Uus Maa kinnisvara analüütiku Risto Vähi sõnul on Kopli liinid populaarsed: inimesed teevad tegelikult juba aastaid oma maju seal järjest korda ja ühistud on aktiivsed. Vähi usk Koplisse on suur ning ta leiab, et tema kodulinnaosa on tulevikus atraktiivne elamurajoon.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele