• OMX Baltic−0,39%291,24
  • OMX Riga−0,24%910,39
  • OMX Tallinn−0,36%1 894,19
  • OMX Vilnius−0,09%1 260,1
  • S&P 500−0,53%6 699,4
  • DOW 30−0,71%46 590,41
  • Nasdaq −0,93%22 740,4
  • FTSE 1000,93%9 515
  • Nikkei 225−1,35%48 641,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,93
  • OMX Baltic−0,39%291,24
  • OMX Riga−0,24%910,39
  • OMX Tallinn−0,36%1 894,19
  • OMX Vilnius−0,09%1 260,1
  • S&P 500−0,53%6 699,4
  • DOW 30−0,71%46 590,41
  • Nasdaq −0,93%22 740,4
  • FTSE 1000,93%9 515
  • Nikkei 225−1,35%48 641,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,93
  • 22.08.19, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ahti Heinla on Amazonist neli aastat ees

40 miljonit dollarit kaasanud pakirobotite ettevõttel Starship Technologiesil on Ameerikat vallutama minnes konkurentide ees selge tehnoloogiline eelis ning suurte kaubandushiidude, nagu Amazoni ning FedExi, pakiroboteid pole seega põhjust karta, rääkis ettevõtte kaasasutaja ja tehnoloogiajuht Ahti Heinla.
Nii Skype'i kui ka Starshipi asutaja Ahti Heinla rääkis tänases hommikuprogrammis, et pakirobotite turule toomine on olnud märkimisväärselt keerulisem kui Skype'i tegemine.
  • Nii Skype'i kui ka Starshipi asutaja Ahti Heinla rääkis tänases hommikuprogrammis, et pakirobotite turule toomine on olnud märkimisväärselt keerulisem kui Skype'i tegemine.
  • Foto: Eiko Kink
"Jah, me oleme selgelt kõigist teistest ees selles mõttes, et meie teeme juba palju vedusid iga päev ja oleme igapäevases kommertsiaalses opereerimises. Konkurendid on küll teadvustanud, et nad kavatsevad robotit arendada, aga meie teadvustasime seda neli aastat tagasi," rääkis Heinla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele