Trammiliinide pikendamine Tallinnas ja selle lähiümbrusesse jäävatesse valdadesse muudaks osas piirkondades kinnisvara eriti magusaks, tõdes Harjumaa Omavalitsuste Liidu nõunik Kaarel Kose Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

- Trammiliiklus võib lähikümnenditel kujuneda alternatiiviks autodele.
- Foto: Raul Mee
Nii on trammiliinist huvitatud näiteks Viimsi, Maardu, Rae, Jüri, Peetri ja Tabasalu. „Inimesed tahavad samasugust kiiret ühendust, nagu on täna rongide näol olemas Sakus,“ rääkis Kose. Tema visiooni kohaselt võiks Tallinnat lähiümbrusesse jäävate valdadega ühendada kiire trammiliiklus. „Poleks üldse halb, kui Tallinna–Tartu maantee ääres hakkaks liikuma tramm kiirusega 90km/h.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kinnisvarahinnad kasvavad aja jooksul niikuinii, kuid mõnes piirkonnas on lähiaastatel rohkem potentsiaali, selgub kinnisvaraeksperdi hinnangust ja Ülemiste Citys töötavate spetsialistide vastustest Äripäeva küsimustikule. Põhjuseks trammi tuleku ootus.
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.