Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Pärnu maantee ägab raskeveokite tiheda liikluse all
Tallinna-Tartu maantee neljarealiseks ehitamisest on räägitud – ja selle nimel ka tegutsetud – aastaid, samas Pärnu maantee on jäänud vaeslapse rolli, ehkki just seda läbib raskeveokite põhiline koormus.
Tallinn-Tartu maantee Kose-Mäo lõigu ehituseks on kavandatud järgneval kolmel aastal kokku ligikaudu sada miljonit eurot, kuid Pärnu suunal ei ole rohkem mõeldud, kui 2+1 lahenduste peale
Foto: Andras Kralla
Kokku sõidab Tallinna-Pärnu-Ikla maanteel iga päev 1500 rekat, mis moodustavad kogu maantee liiklusest pea viiendiku, Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel on autoronge 10%, mis arvuliselt teeb vaid 737 rekat ööpäevas, kirjutab Eesti Päevaleht.
Tänapäeva noortele seatakse tihtilugu kõrged ootused – tuleb olla kiire õppija, kohanemisvõimeline ning tark ajakasutaja. Kui sellele lisada siht saavutada edu nii õpingutes kui ka tippspordis, tekib valem, mida vähesed suudavad tasakaalustada. Just seda kombinatsiooni nimetatakse kaheseks karjääriks, mis on tänapäeva üheks arengusuunaks noorsportlaste karjääri kujundamisel.