• OMX Baltic−0,02%291,97
  • OMX Riga0,08%911,61
  • OMX Tallinn−0,05%1 892,24
  • OMX Vilnius0,29%1 264,98
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,04%9 657,24
  • Nikkei 225−0,58%50 219,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • OMX Baltic−0,02%291,97
  • OMX Riga0,08%911,61
  • OMX Tallinn−0,05%1 892,24
  • OMX Vilnius0,29%1 264,98
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,04%9 657,24
  • Nikkei 225−0,58%50 219,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • 09.11.19, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti jääb naiste osaluse poolest suurettevõtete juhtimises Euroopas viimaseks

Kui maailma suuremate firmade juhtkonnas töötab keskmiselt 16,9 protsenti naisi ja see näitaja kasvab, siis Eesti jääb maailmale umbes kaks korda alla, selgub konsultatsiooniettevõtte Deloitte uuringust.
Viimase firmana Tallinna börsile tulnud Tallinna Sadama juhatuses on kolm inimest, kõik mehed, ettevõtte nõukogu kuuest liikmest üks on naine - Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Maarika Liivamägi. Pildil ühispilt börsile tulekust teatamise päeval.
  • Viimase firmana Tallinna börsile tulnud Tallinna Sadama juhatuses on kolm inimest, kõik mehed, ettevõtte nõukogu kuuest liikmest üks on naine - Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Maarika Liivamägi. Pildil ühispilt börsile tulekust teatamise päeval.
  • Foto: Andras Kralla
Eesti suuremate ettevõtete juhtkondades on naiste osakaal vaid 8 protsenti, näitab raport „Women in the Boardroom“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 18:39
Meretransport kui strateegiline valik: MSC lähimereteenused aitavad kulusid optimeerida ja toetavad jätkusuutlikkust
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele