• OMX Baltic0,11%295,88
  • OMX Riga0,1%921,32
  • OMX Tallinn0,09%2 008,17
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,36
  • S&P 500−0,56%6 465,68
  • DOW 30−0,62%45 339,39
  • Nasdaq −0,27%21 649,25
  • FTSE 100−0,09%9 208,21
  • Nikkei 2251,03%43 018,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,22
  • OMX Baltic0,11%295,88
  • OMX Riga0,1%921,32
  • OMX Tallinn0,09%2 008,17
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,36
  • S&P 500−0,56%6 465,68
  • DOW 30−0,62%45 339,39
  • Nasdaq −0,27%21 649,25
  • FTSE 100−0,09%9 208,21
  • Nikkei 2251,03%43 018,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,22
  • 03.12.20, 14:59

Analüüs: meediamajade kõrgliigasse pääseb tugeva müügi ja kasumlikkusega

Karmis konkurentsis, kus meediamajadel tuleb veebireklaamitulude teenimisel mõõtu võtta Google’i- ja Facebooki-laadsete hiiglastega, jõuavad plussi vaid need, kes tegutsevad piisavalt efektiivselt, kasutades ära digitaliseerimist ja online-meedia potentsiaali, kirjutab Äripäeva Meediamajade edetabelit analüüsinud KPMG Balticsi auditi juht Indrek Alliksaar.
Indrek Alliksaar esines 2020. aasta Eesti Ehituskonverentsil Kultuurikatlas.
  • Indrek Alliksaar esines 2020. aasta Eesti Ehituskonverentsil Kultuurikatlas.
  • Foto: Raul Mee
Äripäeva meediamajade edetabeli tipus domineerivad Eesti tuntud tegijad. Esikoha pälvis 2019. aasta tulemuste põhjal Äripäev ise. Eeskätt vaid trükimeediale tuginedes on kasumlikkuse saavutamine keerulisem ja palju lihtsam on tulusid globaalsetele reklaamimüüjatele kaotada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 12:18
Kuidas kindlustada Eesti ja Euroopa energiatulevik? Arutlevad Kersti Kaljulaid ja Marko Mihkelson
President Kersti Kaljulaid ja riigikogu väliskomisjoni esimees Marko Mihkelson arutlevad, kuidas Euroopa ja Eesti saavad tagada energiajulgeoleku olukorras, kus Venemaa kasutab fossiilkütuseid relvana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele