Esmakohtumine Porsche Macan GTSiga viib suunurgad kindlasti ülespoole, ent ühtlasi jätab masin mõtisklema tema identiteedi üle. Võimatu on aru saada, kas Macan GTS tahab olla sportauto või linnamaastur, ja see tekitab paraja segaduse.

- Porsche Macan GTS
- Foto: Liis Treimann
Olgu öeldud, et see segadus ei ole ilmtingimata halb asi. Vastupidi – seekord on see lausa taotluslik. Porsche eesmärk oligi teha Macan GTSst väike sportlike omadustega linnamaastur, mis sõiduomadustes järeleandmisi ei tee, kuid mis on samal ajal ka praktiline. Näiteks on auto pagasiruum sportauto kohta kindlasti harjumatult suur, ent linnamaasturi kohta pigem keskmine, mõne jaoks isegi väiksemapoolne.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) annab toetust liigiti kogutud jäätmete ringlussevõtu suurendamiseks. Ettevõtted saavad toetust küsida ettevalmistavateks tegevusteks, jäätmete ringlussevõtuks ning jäätmearuandluse liidestamiseks riikliku infosüsteemiga. Alates 24. maist saavad toetust taotleda kõikide jäätmeliikide töötlejad.