• OMX Baltic0,14%291,77
  • OMX Riga0,46%915,23
  • OMX Tallinn0,18%1 909,45
  • OMX Vilnius−0,14%1 258,75
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 1000,64%9 777,08
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,91
  • OMX Baltic0,14%291,77
  • OMX Riga0,46%915,23
  • OMX Tallinn0,18%1 909,45
  • OMX Vilnius−0,14%1 258,75
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 1000,64%9 777,08
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,91
  • 01.03.21, 12:23

Arvustus: Porsche Macan GTS – 100 000 eurot segadust

Esmakohtumine Porsche Macan GTSiga viib suunurgad kindlasti ülespoole, ent ühtlasi jätab masin mõtisklema tema identiteedi üle. Võimatu on aru saada, kas Macan GTS tahab olla sportauto või linnamaastur, ja see tekitab paraja segaduse.
Porsche Macan GTS
  • Porsche Macan GTS
  • Foto: Liis Treimann
Olgu öeldud, et see segadus ei ole ilmtingimata halb asi. Vastupidi – seekord on see lausa taotluslik. Porsche eesmärk oligi teha Macan GTSst väike sportlike omadustega linnamaastur, mis sõiduomadustes järeleandmisi ei tee, kuid mis on samal ajal ka praktiline. Näiteks on auto pagasiruum sportauto kohta kindlasti harjumatult suur, ent linnamaasturi kohta pigem keskmine, mõne jaoks isegi väiksemapoolne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.25, 11:00
Küberturvalisus ei alga IT-st, vaid juhtkonnast
Küberkuritegevus on kasvanud maailma suuruselt kolmandaks majanduseks ning Eesti ettevõtted ei jää rünnakute sihtmärkidest puutumata. Ainuüksi viimase aastaga on mõjuga intsidentide arv Eestis kasvanud ligi kaks korda.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele