• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 5000,34%6 693,64
  • DOW 300,22%46 355,93
  • Nasdaq 0,62%22 811,65
  • FTSE 1000,01%9 425,68
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,99
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 5000,34%6 693,64
  • DOW 300,22%46 355,93
  • Nasdaq 0,62%22 811,65
  • FTSE 1000,01%9 425,68
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,99
  • 19.09.21, 17:14

Noor neiu teenib sadu tuhandeid Hiina lastele nime andmisega

Beau Jessup on tavaline Briti neiu, ainult selle vahega, et ta teenib sadu tuhandeid dollareid Hiina lastele nimede panemisega, vahendab CNBC.
Lapsed.
  • Lapsed.
  • Foto: Scanpix
Nimelt lõi Jessup veebisaidi Special Name, mis aitab Hiina vanemaid sellega, et pakub lastele välja sobilikke ingliskeelseid nimesid. Jessup alustas äriga 2015. aastal, kui ta oli üksnes 15aastane. Kuus kuud pärast alustamist oli ta teeninud juba 60 000 dollarit, olles nime andnud 200 000 Hiina lapsele. Siiani on ta nime andnud 677 900 lapsele ning teinud sellega juba 400 000 dollarit käivet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele