• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,48%6 638,96
  • DOW 30−0,39%46 074,28
  • Nasdaq −0,33%22 594,59
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,48%6 638,96
  • DOW 30−0,39%46 074,28
  • Nasdaq −0,33%22 594,59
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • 24.03.22, 11:10

Lidl laiendab Eesti poevõrgustikku

Jaemüüja Lidl on lisaks märtsis avatud kaheksale kauplusele valmis aasta jooksul avama Eestis veel kolm uut kauplust. Jõhvis on uue kaupluse ehitustööd lõpusirgel, Tallinna ja Tartu Lõunakeskuse kaupluste ehitus on veel pooleli, teatas ettevõte.
Lidl avas Eesti esimesed poed 3. märtsil. Pildil avapäev Kristiines, Tallinnas.
  • Lidl avas Eesti esimesed poed 3. märtsil. Pildil avapäev Kristiines, Tallinnas.
  • Foto: Liis Treimann
Lidl Eesti esindaja Katrin Seppel märkis, et laienemise tingis esimese kaheksa kaupluse klientide hea vastuvõtt.

Seotud lood

Saated
  • 01.03.22, 11:29
Lidl Eesti: automaatkassasid meil ei ole ega tule
Lidl avab sel nädalal esimesed poed Eestis. Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel rääkis hommikuprogrammis, millega jaeturul kliendid võidetakse ja kui palju on ketis müügil Eesti tootjate tooteid. Juttu tuli ka sellest, miks poes automaatkassasid ei ole ega tule.
Uudised
  • 27.02.22, 17:40
Lidl avab esimesed poed 3. märtsil
Saksa päritolu odavmüügikett Lidl avab 3. märtsil üle Eesti kaheksa kauplust – Tallinnas, Tartus, Narvas ja Pärnus.
Uudised
  • 30.01.22, 18:40
Lidl valmistub Eesti avapauguks soomlaste abil
Lidl plaanib Eestis avada kaheksa kauplust samaaegselt, kuid enne siinsel turul tehtavat avapauku õpib personal Soome kolleegidelt, kuidas edu saavutada, vahendab Kauppalehti.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele