Linlased, kes on häiritud renditõukerataste lohakast parkimisest, mis takistab kaasliiklejaid ja tekitab tänavatel ohtlikke olukordi, on asunud koguma allkirju liiklusseaduse muudatuseks, et kaoses korda luua.
Tõukeratastega on kinni pargitud sisuliselt kogu jalakäijatele mõeldud ala kõnniteest. Foto on tehtud 10. augustil Narva maanteel.
Foto: Erakogu / Äripäeva lugeja
Platvormil rahvaalgatus.ee allkirja andnud nõuavad liiklusseaduse parkimist reguleeriva paragrahvi 20 täiendamist ja täpsustamist. Algatuse eestvedajad Mari-Liis Jänes ja Ülo Michelson leiavad, et puudub analüüs, kuidas kaootiline parkimine teiste liiklejate ohutust mõjutab.
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.