• OMX Baltic−0,37%307,15
  • OMX Riga−0,29%891,63
  • OMX Tallinn−0,39%2 086,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 201,24
  • S&P 500−0,27%6 022,34
  • DOW 300,00%42 866,2
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,13%8 864,35
  • Nikkei 2250,55%38 421,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,28
  • OMX Baltic−0,37%307,15
  • OMX Riga−0,29%891,63
  • OMX Tallinn−0,39%2 086,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 201,24
  • S&P 500−0,27%6 022,34
  • DOW 300,00%42 866,2
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,13%8 864,35
  • Nikkei 2250,55%38 421,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,28
  • 19.12.22, 06:00

Eestlasi haaras kättemaksuturism

Eesti turismis valitsevad huvitavad, turbulentsed ning segased ajad: kui eestlastel on reisilust veel olemas, siis välismaalaste siia meelitamisega on veidi keerulisem.
Eestlasedki tegelevad niinimetatud kättemaksuturismiga, kus inimesed, kes mitu aastat erinevate piirangute tõttu väljamaa tuusikutel käia pole saanud, teevad nüüd vihaga kaotatud aega tagasi.
  • Eestlasedki tegelevad niinimetatud kättemaksuturismiga, kus inimesed, kes mitu aastat erinevate piirangute tõttu väljamaa tuusikutel käia pole saanud, teevad nüüd vihaga kaotatud aega tagasi.
  • Foto: Eero Vabamägi / Postimees / Scanpix
Kõige rohkem saab turismist rääkides rõõmustada selle üle, et Eesti inimeste reisimised väljapoole on taastunud koroona-eelsele tasemel, ütles turismi- ja reisifirmade liidu president Külli Karing. “Inimestel on raha, maailm on lahti ja see teeb hinge rõõmsaks,” rääkis Karing.
Maailmas on koroonajärgse turismi kohta kasutuse võetud isegi väljend revenge-turism ehk kättemaksuturism, kus inimesed, kes mitu aastat erinevate piirangute tõttu väljamaa tuusikutel käia pole saanud, teevad nüüd vihaga kaotatud aega tagasi.

Seotud lood

Saated
  • 05.12.22, 08:48
Majutaja: Soome turist on tagasi
Eestis on mitu nädalavahetust olnud väga palju külalisi Soomest, mis on ka siinse majutussektori kõige tähtsam turg, ütles Radisson Collectioni ja Palace Hotel Tallinna juhatuse esimees Ain Käpp.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele