• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,31%6 217,36
  • DOW 30−0,08%44 458,57
  • Nasdaq 0,79%20 361,99
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,31%6 217,36
  • DOW 30−0,08%44 458,57
  • Nasdaq 0,79%20 361,99
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 19.02.24, 06:00

Uus pankrotiohver transpordis. “Magamata ööd ja närvilised päevad”

Kolmteist aastat tegutsenud ekspedeerimis-veofirma liigub pankrotti, sest tööpõld kuivas iga viimase aastaga järjest rohkem kokku. Autovedajate liit ennustab, et uued pankrotid võivad halvata igapäevaelu.
“Kui auto ootab uut veotellimust, siis see on transpordifirma kulu,” viitas pankrotti liikuva ettevõtte Vuusniku ehk endise Veoleo omanik Tõnu Sepik, et kulud olid lõpuks suuremad kui tööde hulk. “Ekspedeerijad dikteerivad, mismoodi töö käib.”
  • “Kui auto ootab uut veotellimust, siis see on transpordifirma kulu,” viitas pankrotti liikuva ettevõtte Vuusniku ehk endise Veoleo omanik Tõnu Sepik, et kulud olid lõpuks suuremad kui tööde hulk. “Ekspedeerijad dikteerivad, mismoodi töö käib.”
  • Foto: Liis Treimann
„Kergelt sellised otsused ei tule. Magamata ööd ja närvilised päevad,“ kirjeldas firma omanik Tõnu Sepik, millise tundega firma manalateele saatis.
Vuusnik ehk endine Veoleo on võlgu nii töötajatele, tarnijatele kui ka riigile. Sepik selgitas, miks ettevõtte nimi vahetus. „Veoleo oli pikalt turul olnud ja ei tahtnud, et pankrot silma jääks, aga tundub, et jäi,“ viitas Sepik, et nad üritasid avalikkuse eest pankrotti varjata.

Seotud lood

Uudised
  • 27.10.23, 16:25
Järjestikused kriisid tõukasid kiirelt kasvanud veofirma pankrotti
Koroona, energiakriis, sõda ja välistööjõu kättesaadavus olid neli kirstunaela, mis korduvalt Äripäeva autotranspordi TOPi jõudnud Sixstarile saatuslikuks said.
Uudised
  • 04.02.24, 14:47
Transpordifirmad räägivad pankrottidest. “Siin Eesti hävib, seda on valus vaadata.”
Paljud transpordifirmad on end kinni pannud, paljud raskustes, ning omavahel räägitakse, et kes aasta alguses ära ei lõpetanud, see lõpetab poole aasta pärast.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.07.25, 12:52
Ettevõtte antud laenud võivad kätkeda ohtlikke maksuriske
Maksunõustamise valdkonnas on väga oluliseks teemaks laenudega seotud maksuriskid, millele maksukonsultandid soovitavad üha enam tähelepanu pöörata. Numeri juhtiv maksukonsultant Peep Kalamäe selgitab, kuidas ettevõtte poolt osanikele, juhatuse liikmetele või teistele seotud isikutele antud laenud võivad ettevõttele kaasa tuua mitmeid maksutagajärgi, kui need ei vasta tavapärastele äritingimustele.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 11 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele