• OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 500−0,21%5 650,85
  • DOW 30−0,06%41 926,6
  • Nasdaq −0,05%17 682,37
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,35
  • OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 500−0,21%5 650,85
  • DOW 30−0,06%41 926,6
  • Nasdaq −0,05%17 682,37
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,35
  • 03.03.16, 08:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid Eesti elanike lemmikbrändid

TNS Emori tänavu jaanuaris läbi viidud uuringust selgub, et Eesti inimestele enim meeldivate brändide edetabelit juhivad võrdse tulemusega Kalev, Google ning Youtube.
Emor selgitas välja Eesti elanike lemmikbrändid.
  • Emor selgitas välja Eesti elanike lemmikbrändid. Foto: PantherMedia/Scanpix
Esikümnesse mahtusid veel (tähestikulises järjekorras) ETV, Facebook, Gmail, Maxima, Skype, Swedbank ja Telia.
„Kõige meeldivamaks brändiks valitud Kalev on seda edetabelit juhtinud alates 2009. aastast, mil TNS Emor viis läbi esimese sarnasel metoodikal põhineva uuringu,“ märkis TNS Emori uuringuspetsialist Claudia Meriküla. „Viimaste aastate muutused brändide edetabelis viitavad aga sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam tehnoloogiakaubamärke. Nii leiame Kalevi kõrvalt Google'i ning eelmise aastaga võrreldes enim tõusnud Youtube'i.“
„Internetitehnoloogia brändide positsiooni paranemist kinnitab ka Facebooki esikümnesse jõudmine,“ ütles uuringuspetsialist Claudia Meriküla.
Võrreldes eelmise aastaga on veidi langenud telekommunikatsiooni, panganduse ja infrastruktuuri kaubamärkide keskmine meeldivus. 
Populaarseimate brändide väljaselgitamiseks paluti vastajail etteantud nimekirja alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat – valik tuli teha 149 nimetuse ja logo seast.
Nimekirja aluseks on TNS Emori brändiuuringute kogemus. Uuringu alguses kaardistati meeldivaimad brändid ka lahtise küsimusega, et hiljem oleks võimalik korrigeerida vastajatele etteantavat nimekirja. Uuringus osales 1423 Eesti elanikku vanuses 15–65 aastat.
Valdkondade lõikes on meeldivaimad brändid vastajate hinnangul järgmised:
kaubandus: Maxima, Selver, Rimi, Konsum ja Prisma Peremarket
internetitehnoloogia: Google, Youtube, Skype
tehnika ja autod: Apple, Samsung, iPhone
telekommunikatsioon, finants, infrastruktuur: Swedbank, Telia, SEB
toidu- ja esmatarbekaubad: Kalev, Balbiino, Alma
 
TNS Emor on 1990. aastal loodud teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Alates 2001. aasta algusest kuulub Emor üleilmsesse turundusteabe kontserni TNS.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele