Mari Mets • 21. detsember 2016 • 1 min
Jaga lugu:

Kuidas panna muusika abil rohkem ostlema?

Muusikapsühholoogid Dali Kask (vasakul) ja Hendrik Saare valivad kaupluste siseraadiotesse teaduslikel alustel muusikat.
Muusikapsühholoogid Dali Kask (vasakul) ja Hendrik Saare valivad kaupluste siseraadiotesse teaduslikel alustel muusikat.  Foto: Andres Haabu

Muusikapsühholoogid Dali Kask ja Hendrik Saare räägivad, kuidas nad koostavad kaupmeeste tellimusel playlist'e muusikaga, mis paneksid poodlevaid inimesi rohkem ostma.

Millised on kaupmehele taustmuusika põhitõed, et klient poest kiiruga ei põgeneks, rääkisid muusikateadlased Dali Kask ja Hendrik Saare OÜst Artist Siseraadiod.

Jõuluajal on eriti tähtis, et kaubanduskeskustes mängiv muusika inimesi minema ei peletaks, sest just siis on kliendid valmis seal tavapärasest rohkem raha kulutama. Kaubanduskeskustesse ja muudesse asutustesse teaduslikult taustmuusikat valiva OÜ Artist Siseraadiod muusikateadlaste ja -psühholoogide jaoks on see aga ka tavapärasest töömahukam periood, sest paljud poed püüavad eduka jõulumeeleolu nimel klientidele oskuslikult jõulumuusikat mängida.

Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula www.aripaev.ee/eetris

“Äripäev eetris” podcast'i saab kuulamiseks tellida iTunesis või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida siit.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt