• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,17
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,17
  • 11.11.08, 18:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raha on su meilboksis

Kui sa tegeled müügiga, on üks võtmeküsimusi tänases keerulises majandusolukorras järgmine: kuidas ma saaksin juurde uusi kliente?
Pildike aastast 2007, keegi helistab päringuga su toote või teenuse osas. Saadad informatsiooni ja jääd ootama vastust. Järgneb Beethoveni pikk paus, kliendi poolt valitseb vaikus. Sa proovid temaga ühendust saada, kuid ei taba teda. Mingi aja pärast proovid võib-olla uuesti, kuid peale seda lööd käega ja rohkem ei ürita. Läks kuidas läks, tellimusi on niigi piisavalt palju ja raha tuleb nagu muda!
Pildike 2008 aasta novembrist, telefon on tumm, päringuid on harva ja müügisaalides valitseb tühjus. Masendus ja ostjate puudus. Nüüd on vaja uusi kliente leida, kuid kuidas? Üks võimalus peitub nendes samades huvilistes: need kontaktid on potentsiaalsed kliendid, keda saaks suhteliselt väikese pingutusega uuesti aktiviseerida! Kumb on parem: kas teha kõnesid võõrastele inimestele, kes on oma probleemide pärast mures ja ei ole huvitatud absoluutselt kellegi müügijutust ... või võtta ühendust kellegagi, kes alles hiljuti tundis ise huvi su teenuste vastu?
See klientide otsimise tehnika on hea nende klientidega, kellega oli sul kontakt aasta, mitte rohkem kui kaks aastat tagasi. Parima tulemuse saavutad nendega, kellega jäi viimane suhtlemine poole aasta tagusesse aega. Kõige lihtsam on vaadata oma arvuti inboxis sissetulnud kirju, juhul, kui peaks puuduma pakkumiste arhiiv. Selle asemel, et kaevelda majanduslanguse üle, kannatab anda tuld ja tegutseda. Müügi seisukohalt vaadates on majanduslangusel üks hea omadus -- sa ei pea sellest osa võtma kui sa ei taha. Kui teised müüvad vähem, oled sina lihtsalt suutlikum ning võtad üle nende kliendid ning turuosa. Niisiis, vaata kohe praegu oma aastatagused meilid üle ja sa avastad sealt võimalusi raha teenimiseks!

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele