Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sotsiaalmeedia aitab sillutada teed B2B müügile

    WSI Online´i tegevjuht Kristjan-Paul Raude.Foto: Erakogu

    Tänapäeva turundustöös aitab õigete otsustajateni jõuda oskuslik sotsiaalmeedia kasutamine koos sooviga muuta oma müügilähenemist, kirjutab WSI Online´i tegevjuht Kristjan-Paul Raude.

    Tänasel päeval on olulisem kui kunagi varem, et müügiinimesed oleks varakult tarbija ostuteekonnaga seotud. Eesti statistika näitab, et 90% juhtudel alustab tarbija oma ostuteekonda internetist ning 73% tarbijatest teeb enne ostuotsust internetis taustauuringut. Paljud ostuotsused saab juba ära teha ilma müügiinimese sekkumiseta.
    Vanasti pidi oluliste otsustajateni jõudmiseks liituma golfi- või jahtklubiga ja siis lootma enda suhtlemisoskusele. Praegu on endiselt vaja head suhtlemisoskust nii kõnes kui kirjas, kuid enam ei pea kalleid pääsmeid lunastama. Piisab oskuslikust sotsiaalmeedia kasutamisest ja soovist muuta oma müügilähenemist.
    Social Selling on meetod, mis kasutab sotsiaalmeediat ja abitööriistasid, et leida üles õiged otsustajad ning jagada nendega väärtuslikku infot. Seejärel on juba lihtsam nendega kontakti saada. Eelkõige käib jutt LinkedIn'i kasutamisest, sest erinevate andmete järgi saavad välismaa B2B ettevõtted 40-75% oma uutest kontaktidest just selle vahendusel. See on ärisidemete sotsiaalmeedia keskkond.
    Meetod võimaldab tuvastada olulised otsustajad, uurida nende huvisid ja harjumusi ning alustada vestlust, jagades nendega vastava valdkonna, toote jm kohta asjakohast ja kasulikku infot. Mõne aja pärast on märksa lihtsam neile (otse) läheneda, kuna oled õige tegutsemise korral tekitanud usalduse; näidanud kliendile, et saad aru tema vajadustest; ning andnud mõista, et suudad neid lahendada. Tundub nagu tavaline müügiprotsess: usaldus->vajadus->eelised->lahendus. Kõne pead lõpuks ikkagi tegema, kuid nüüd on otsene põhjus selle tegemiseks.
    Tavaline müügikõne kestab mõnest sekundist mõne minutini. Meili puhul on hea, kui see üldse avatakse. Social Sellingu raames loodud ja jagatud sisu jääb aga internetti ning on saadaval õige otsustaja jaoks, kui ta alustab oma ostuteekonda.
    Kõik tundub lihtne – tuleb müügitiimile õiges keskkonnas vajalikud profiilid teha ja sisu jagama hakata. Siiski tasub enne põhjalikumalt uurida, kuidas sotsiaalmeediat B2B müügikanalina kasutada ning mõelda, kuidas see sobitub üldise müügistrateegiaga. Ning parima tulemuse saavutamiseks tuleb sama idee kõigepealt “maha müüa” oma müügimeeskonnale.
    Kristjan-Paul Raude räägib B2B müügi suurendamisest sotsiaalmeedia abil ka 30.oktoobril peetaval konverentsil Best B2B 2014.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.