• Jaga lugu:

    Tööandja nimi uhkelt Facebooki

    Kadri PõlendikFoto: Andras Kralla

    Oma ettevõtte promomisest sotsiaalmeedias ei piisa, kui töötajad virtuaalmaailmas oma tööandjat ei väärtusta, kirjutab toimetaja Kadri Põlendik.

    Ettevõtjad üldiselt teavad päris hästi, et sotsiaalmeedial on ettevõtte turunduses oluline roll. Facebook, Twitter, Instagram ja muud kanalid mõjutavad üha rohkem otseselt seda, kui palju inimesi tahab konkreetset teenust või toodet kasutada. Miskipärast aga kiputakse unustama, et parimad reklaamiagendid sotsiaalmeedias on ettevõtte enda töötajad, kes võiksid sedasama toodet või teenust oma sõprade-tuttavate seas levitada.
    Kas sina tead, kui palju sinu töötajaid on avaldanud oma Facebooki-profiilil selle, kus ja kellena nad töötavad? Kas sa tead, miks on iga töötaja ühe või teise valiku teinud? Miskipärast ei usu, et kuigi palju ettevõtteid on selle peale mõelnud või sellest töötajatega rääkinud.
    Sotsiaalmeedias esinemise reeglid
    Tavaliselt kipub sotsiaalmeedia töö kontekstis jutuks tulema siis, kui on tekkinud probleem: näiteks töötaja jagab ettevõtte kohta midagi, mis ei ole avalikkusele mõeldud. Siis on muidugi juba hilja. Kui juhile tundub, et ettevõttes on delikaatse info sotsiaalmeediasse levimise oht, tuleks paika panna reeglid, mismoodi võib töökohta Facebookis või Instagramis kujutada. Kas see on näiteks okei, kui töötaja paneb pildi oma töölauast või jagab hommikusel koosolekul kuuldud naljakat lauset?
    Hoopis positiivsemalt poolelt võiks iga ettevõtja läbi mõelda ka selle, kuidas panna oma töötajad sundimatult jagama ettevõtte ametlikult kontolt tehtud postitusi. Ning veelgi enam: kuidas panna nende sõbrad ja nende sõprade sõbrad neid edasi jagama. Emotsioonitud reklaamihõngulised postitused, kui hea toode või teenus meil ikka on, ei ole kindlasti see tee, mida mööda edukalt astuda.
    Parim reklaam on sõbra soovitus
    Üks tõhusamaid viise on konkreetsete töötajate esiletõstmine või tunnustamine, näiteks nagu teeb politsei- ja piirivalveamet. Siin aga peab silmas pidada, et igaüks ei taha, et neid avalikult sotsiaalmeedias presenteeritaks, mistõttu ongi oluline ettevõttes sellekohane reeglistik paika panna ning alati töötajatega kõik ideed läbi rääkida. Veelgi enam – võiks ju küsida töötajailt, mis paneks neid oma tööandjat Facebookis avaldama ja töökohaga seotud sisu levitama.
    Parim reklaam on, teadagi, suusõnaline soovitus. Nii töötab ka sotsiaalmeedia: kui minu sõber soovitab, siis ma usaldan seda soovitust.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Personalijuht: ainult kaugtöö toob negatiivsed tagajärjed
See, et valdav osa ettevõtetest tuli kriisi ajal kaugtöö režiimiga edukalt toime, ei tähenda, et see ongi ideaalne töömuster, pigem soovitan kaug- ja kontoritööd kombineerivaid hübriidlahendusi, kirjutab kaugtöö tegija märgise pälvinud Finestmedia personalijuht Pille-Riin Pillav.
See, et valdav osa ettevõtetest tuli kriisi ajal kaugtöö režiimiga edukalt toime, ei tähenda, et see ongi ideaalne töömuster, pigem soovitan kaug- ja kontoritööd kombineerivaid hübriidlahendusi, kirjutab kaugtöö tegija märgise pälvinud Finestmedia personalijuht Pille-Riin Pillav.
Sony üllatas kasumikasvuga
Sony majandusaasta esimese kvartali kasum kasvas hüppeliselt ning ettevõte tõstis oma kasumiprognoose, vahendab Reuters.
Sony majandusaasta esimese kvartali kasum kasvas hüppeliselt ning ettevõte tõstis oma kasumiprognoose, vahendab Reuters.
Koroona raputab konverentside tulevikku: kohal käimiseks peab hakkama peale maksma
Eesti hübriid- ja virtuaalürituste korraldamise platvorm Worksup on koroona-aastal kasvanud kolm korda, seda kõike investorite abita. Alates koroonakriisi algusest on idufirma korraldanud 601 sündmust ja uute üritusekorraldajatele seatavate piirangute valguses tulevad ka aasta lõpp ja 2022. aasta töine.
Eesti hübriid- ja virtuaalürituste korraldamise platvorm Worksup on koroona-aastal kasvanud kolm korda, seda kõike investorite abita. Alates koroonakriisi algusest on idufirma korraldanud 601 sündmust ja uute üritusekorraldajatele seatavate piirangute valguses tulevad ka aasta lõpp ja 2022. aasta töine.
Raadiohommikus: kuidas kutsuda vaktsineerimiskiirabi enda ettevõttesse?
Teisipäevases hommikuprogrammis räägime nii vaktsineerimisest, värskelt raha kaasanud idufirmast, tehase ehitusest keset Eestit kui ka konkurentsiraportite põnevatest leidudest.
Teisipäevases hommikuprogrammis räägime nii vaktsineerimisest, värskelt raha kaasanud idufirmast, tehase ehitusest keset Eestit kui ka konkurentsiraportite põnevatest leidudest.