Vaade ettevõtlusele muutub, eriti just noorema põlvkonna hulgas, kus põhieesmärk ei ole enam ohtra kasumi teenimine, vaid maailma paremaks muutmine, kirjutab Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskuse ettevõtluskonsultant Elina Lahesoo.

- Elina Lahesoo.
- Foto: Erakogu
Järjest rohkem kannavad ettevõtjad ühiskondlikult olulisi väärtusi, tekkinud on uued mõisted vastutustundlik ettevõtja, sotsiaalne ettevõtja, peresõbralik ettevõtja. Ja need on sisulised, mitmete ettevõtjate jaoks olulised mõisted, mitte tühjad sõnakõlksud ja tunnusmärgid, mis aitavad teiste seast välja paista.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.