Vaade ettevõtlusele muutub, eriti just noorema põlvkonna hulgas, kus põhieesmärk ei ole enam ohtra kasumi teenimine, vaid maailma paremaks muutmine, kirjutab Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskuse ettevõtluskonsultant Elina Lahesoo.

- Elina Lahesoo.
- Foto: Erakogu
Järjest rohkem kannavad ettevõtjad ühiskondlikult olulisi väärtusi, tekkinud on uued mõisted vastutustundlik ettevõtja, sotsiaalne ettevõtja, peresõbralik ettevõtja. Ja need on sisulised, mitmete ettevõtjate jaoks olulised mõisted, mitte tühjad sõnakõlksud ja tunnusmärgid, mis aitavad teiste seast välja paista.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Krediidikindlustus aitab ettevõtetel oma müüki kasvatada kuni 30%, sest annab võimaluse maandada makseriske ja võtta ette julgeid ekspordiprojekte.