• OMX Baltic0,2%281,64
  • OMX Riga−0,51%869,86
  • OMX Tallinn−0,17%1 768,86
  • OMX Vilnius0,55%1 099,74
  • S&P 500−1,54%5 827,04
  • DOW 30−1,63%41 938,45
  • Nasdaq −1,63%19 161,63
  • FTSE 100−0,27%8 226,6
  • Nikkei 225−1,05%39 190,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,29
  • OMX Baltic0,2%281,64
  • OMX Riga−0,51%869,86
  • OMX Tallinn−0,17%1 768,86
  • OMX Vilnius0,55%1 099,74
  • S&P 500−1,54%5 827,04
  • DOW 30−1,63%41 938,45
  • Nasdaq −1,63%19 161,63
  • FTSE 100−0,27%8 226,6
  • Nikkei 225−1,05%39 190,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,29
  • 05.09.23, 17:40

Operaili juhatuse liige: praegusel kursil jätkates sureb raudteevedu Eestis välja

Kui Eesti riik tahab omaenda seatud eesmärke saavutada, siis tuleb mahukaupade maanteelt raudteele suunamisega kohe praegu aktiivselt tegeleda – muuta raudtee soodsamaks veolahenduseks või pakkuda vähemasti võrdset konkurentsiolukorda, kirjutab Operaili juhatuse liige Merle Kurvits.
"Kui me kohe praegu suunda ei muuda, siis raudteeveod ellu ei jää, meie maanteed täituvad raskeveokitega, teede olukord halveneb, remondivõlg suureneb, kliimaeesmärgid jäävad täitmata ning plaanitavast automaksust laekuv raha läheb teede korrashoiu asemel hoopis trahvide tasumiseks," kirjutab Operaili juhatuse liige Merle Kurvits.
  • "Kui me kohe praegu suunda ei muuda, siis raudteeveod ellu ei jää, meie maanteed täituvad raskeveokitega, teede olukord halveneb, remondivõlg suureneb, kliimaeesmärgid jäävad täitmata ning plaanitavast automaksust laekuv raha läheb teede korrashoiu asemel hoopis trahvide tasumiseks," kirjutab Operaili juhatuse liige Merle Kurvits. Foto: Tanel Meos
Raudtee on kõige keskkonnasäästlikum transpordiliik maismaal. Paraku on raudteeveod senise poliitika tulemusena tänaseks maanteevedudest kallimad. Kui me kohe praegu suunda ei muuda, siis raudteeveod ellu ei jää, meie maanteed täituvad raskeveokitega, teede olukord halveneb, remondivõlg suureneb, kliimaeesmärgid jäävad täitmata ning plaanitavast automaksust laekuv raha läheb teede korrashoiu asemel hoopis trahvide tasumiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.12.24, 08:00
Miks tasub ettevõttel laenupakkumisi võrrelda?
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele