Tööjõukriis sunnib logistikajuhte kiirelt tegutsema. Võtmeteemadeks on digitaliseerimine ja automatiseerimine, kirjutab Smarten Logisticsi tegevjuht Mark Paves.

- "Kui igal aastal läheb Balti riikides pensionile 5000–7000 autojuhti ja noori peale ei tule, siis nõuab olukord kiiret tehnoloogilist või sektoripõhist innovatsiooni," kirjutab Smarten Logisticsi tegevjuht Mark Paves.
- Foto: Erik Riikoja
Kuniks me enesele veel toitu ei prindi ning murutraktor õuemurule ei teleporteeru, on logistika möödapääsmatu. Õnneks. Eesti logistika ei ole suures pildis veel väga automatiseeritud ning sinnamaani, kus protsessid ise toimima hakkavad, läheb veel pisut aega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Turvasüsteemide töökindlus sõltub üha enam sellest, kui kiire ja kvaliteetne on võrguühendus ja kui hästi on ettevõtte läbi mõelnud oma tehnoloogilised lahendused. G4S otsustas, et IT-probleemide lahendamise asemel tahavad nad keskenduda äri arendamisele, mis muu hulgas päästaks iganädalaselt ka inimeste elusid.