Tööjõukriis sunnib logistikajuhte kiirelt tegutsema. Võtmeteemadeks on digitaliseerimine ja automatiseerimine, kirjutab Smarten Logisticsi tegevjuht Mark Paves.

- "Kui igal aastal läheb Balti riikides pensionile 5000–7000 autojuhti ja noori peale ei tule, siis nõuab olukord kiiret tehnoloogilist või sektoripõhist innovatsiooni," kirjutab Smarten Logisticsi tegevjuht Mark Paves.
- Foto: Erik Riikoja
Kuniks me enesele veel toitu ei prindi ning murutraktor õuemurule ei teleporteeru, on logistika möödapääsmatu. Õnneks. Eesti logistika ei ole suures pildis veel väga automatiseeritud ning sinnamaani, kus protsessid ise toimima hakkavad, läheb veel pisut aega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui veel mõned aastad tagasi seostati 5G-d pigem tulevikutehnoloogia ja lubadustega, siis tänaseks on see muutunud praktiliseks osaks meie igapäevasest digielust. Kasutajate jaoks ei ole 5G enam lihtsalt kõrgem number mobiilside generatsioonide reas, vaid platvorm, millel toimivad teenused, mida peame iseenesestmõistetavaks – alates TV voogedastusest ja videokõnedest kuni nutikate koduseadmete ja pilvemängudeni.