Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rolls-Royce on kõige mainitum kaubamärk popmuusikas

    Kaheksa ettevõttet muusikute tekstide kaubamärkide esikümnes on autofirmad, kirjutab The Drive.

    Räppar Skepta, kes tegi oma Rolls-Royce'st ratastel muusikastuudio.Foto: Rolls-Royce
    Kaasaegsed muusikud ja muidugi eriti räpparid armastavad kaubamärke oma laulusõnadesse põimida. Tegemist ei ole alati kavala sponsoreeritud tootepaigutusega, vaid brändid, millest lauldakse, on sageli ka staatuse sümbolid. Nende brändide esirinda, mitte vaid autode seas, vaid üle terve luksusspektri, tõuseb Rolls-Royce.
    Tuginedes Bloombergi uuringule on viimase kolme aasta jooksul Rolls-Royce või mõnd Rolls-Royce toodet Billboardi muusikaedetabeli 20 kõige populaarsema pala hulgast mainitud lausa üheteistkümnes. Luksuslikku autofirmat mainivad oma muusikas näiteks Quavo, Future, The Weeknd ja Kodak Black. Juhul kui lugeja neist muusikutest midagi kuulnud pole, tähendab see The Drive'i arvates, et lugeja pole kahjuks kuigi lahe.
    Teisele kohale edetabelis kerkis Ferrari, mille superautosid mainiti üheksas laulus. Porsche jäi viiki Hennessy konjakiga, mõlemal seitse tabamust, samas kui Lamborghini ja Chevrolet viigistasid omavahel samuti kuue silmaga. Bentley, Cadillac ja Mercedes-Benz pälvisid koos Jordani kaubamärgi, Rolexi ja Xanaxiga viis mainimist.
    Räppari Migos number üks hitt “Bad and Boujee” võidab esikoha, mainides kõige enam kaubamärke ühe muusikapala vältel. Migos räpib 19 brändist, mille hulka kuulusid näiteks Lamborghini, Porsche, Ferrari, aga ka mitte nii väga premium-kaubamärgid, nagu Subway ja aeglane toiduküpsetaja Crock-Pot.
    Rolls-Royce'i jaoks on väga sobiv, et nende kaubamärki seostatakse luksuse ja varaga. Viimast isegi juhul, kui vahetevahel satutakse laulusõnadesse, mille karmikeelse sisu tõttu saab muusikapala keelumärke “lastele ebasobiv”. Mõnikord on Rolls-Royce muusikavideoid ka autodega varustanud, aga nime mainimise eest muusikud Rolls-Royce'ilt raha ei saa. Arvestades, et umbes 20 protsenti Rolls-Royce'i ostjatest on kuulsused ja muusikud, on Rolls-Royce mudelinimede Wraith ja Ghost sattumine edetabeli esiotsa ettevõtte jaoks hindamatu meetod, millega hoida kaubamärki nähtaval ja ihaldusväärsena.
  • Hetkel kuum
Karl Märka: piirame põhiseadusega riigikapitalismi „Kuidas mitte investeerida: 1001 näidet avalikust sektorist“
Piirame põhiseadusega ära, kui suure osa SKTst võib avalik sektor moodustada, kirjutab Karl Märka arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Piirame põhiseadusega ära, kui suure osa SKTst võib avalik sektor moodustada, kirjutab Karl Märka arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
SASi aktsionäride koosolekust sai täielik kaos
Kui enne eilset lennufirma SAS aktsionäride üldkoosolekut Rootsis oli küsimus, kui vihased on ettevõtte aktsionärid, kelle vara hävitatakse täielikult, kui ettevõtte ümberkorraldamine läheb edukalt, siis see mure kadus peagi.
Kui enne eilset lennufirma SAS aktsionäride üldkoosolekut Rootsis oli küsimus, kui vihased on ettevõtte aktsionärid, kelle vara hävitatakse täielikult, kui ettevõtte ümberkorraldamine läheb edukalt, siis see mure kadus peagi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Kogemuslugu: kui minu ettevõtte väärtused enam minuga ei ühti
Kuidas edasi, kui ettevõtjana avastad, et õhinaga loodud firma sinuga enam samu tõekspidamisi ei jaga?
Kuidas edasi, kui ettevõtjana avastad, et õhinaga loodud firma sinuga enam samu tõekspidamisi ei jaga?
Sõudmise kaheksapaat kui meeskonnatöö musternäide
Sõudmise kaheksapaadilt on meeskonnatöö kohta nii mõndagi õppida. Kuidas spordimehe sihikindlus ettevõtlusesse edukalt üle viia?
Sõudmise kaheksapaadilt on meeskonnatöö kohta nii mõndagi õppida. Kuidas spordimehe sihikindlus ettevõtlusesse edukalt üle viia?
Uutele sõidukitele hakatakse väljastama keskkonnapasse
Sel kolmapäeval kiitis Euroopa parlament heaks uued ELi eeskirjad, mille eesmärk on vähendada sõiduautode, kaubikute, busside, veoautode ja haagiste heitkoguseid. Ühe uue meetmena nähakse ette uutele sõidukitele keskkonnapasside väljastamist, kirjutavad Logistikauudised.
Sel kolmapäeval kiitis Euroopa parlament heaks uued ELi eeskirjad, mille eesmärk on vähendada sõiduautode, kaubikute, busside, veoautode ja haagiste heitkoguseid. Ühe uue meetmena nähakse ette uutele sõidukitele keskkonnapasside väljastamist, kirjutavad Logistikauudised.
Hullumeelne seiklus: autoga läbi Euroopa ja Aafrika
Ühel päeval tekkis sõpradel hullumeelne idee osaleda rallil, mis viib nad läbi Euroopa ja Aafrika, kirjutavad Lääne-Virumaa Uudised.
Ühel päeval tekkis sõpradel hullumeelne idee osaleda rallil, mis viib nad läbi Euroopa ja Aafrika, kirjutavad Lääne-Virumaa Uudised.
Järgmine Soome ehitusfirma andis pankrotiavalduse sisse
Soome ehitusfirma Puukoti viis reedel kohtusse pankrotiavalduse, ettevõtte käive ulatus alles hiljuti 45 miljoni euroni, kirjutas Kauppalehti.
Soome ehitusfirma Puukoti viis reedel kohtusse pankrotiavalduse, ettevõtte käive ulatus alles hiljuti 45 miljoni euroni, kirjutas Kauppalehti.
Raadiohommikus: nädala ettevaade, Eesti juhtide head ja vead ning kutsehaiguste uus hoog
Äripäeva esmaspäevane raadiohommik võtab lähema vaatluse alla Eesti juhid, uurib, miks kutsehaiguste teema uut hoogu on saamas, näitab börsinädala olulisemaid verstaposte ning markeerib ka kohaliku kapitali Lätti liikumise.
Äripäeva esmaspäevane raadiohommik võtab lähema vaatluse alla Eesti juhid, uurib, miks kutsehaiguste teema uut hoogu on saamas, näitab börsinädala olulisemaid verstaposte ning markeerib ka kohaliku kapitali Lätti liikumise.