• OMX Baltic−0,33%264,72
  • OMX Riga0,46%884,79
  • OMX Tallinn0,01%1 687,44
  • OMX Vilnius−0,26%1 015,44
  • S&P 500−0,34%5 690,2
  • DOW 30−0,57%41 956,91
  • Nasdaq −0,25%17 879,46
  • FTSE 100−0,1%8 282,52
  • Nikkei 2251,97%38 552,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • OMX Baltic−0,33%264,72
  • OMX Riga0,46%884,79
  • OMX Tallinn0,01%1 687,44
  • OMX Vilnius−0,26%1 015,44
  • S&P 500−0,34%5 690,2
  • DOW 30−0,57%41 956,91
  • Nasdaq −0,25%17 879,46
  • FTSE 100−0,1%8 282,52
  • Nikkei 2251,97%38 552,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,5
  • 21.05.10, 13:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klient ei hakkagi sult ostma kui...

Müüa on keerukas, kliendid tambivad hinda maakamara sisse ja ei osta sinult, vaid hoopis konkurentidelt? Kui nad eelistavad sind konkurentidele või peavad hinda kalliks, siis pole neil lihtsalt mõjuvat põhjust sinult ostmiseks.
Kliendid väidavad, et su tooted- teenused on liiga kallid? Ja et konkurentidel on soodsam? Ja et üleüldse võiksite siit maamuna pealt ära kaduda oma mõttetute hindadega?
Põrsad? Hmm…Võimalik. Tegelikult on aga asi selles, et nad ei näe olulist väärtust, mida su teenus neile pakub. Neile tundub, et nende raskelt teenitud raha ei kaalu üles su tooteid ja et need on ülehinnatud.
Olgu peale- kui nad ei näe väärtust, siis mis takistab sul seda väärtust neile igast august ja igal ajahetkel eksponeerimast? Mitte miski peale iseenda mõttelaiskuse.
Kuidas seda olukorda lahendada?
Tee nimekiri vähemalt 10-st lisaväärtusest, mida klient sult ostes saab.
Mõningaid näiteid sulle inspiratsiooniks :
ööpäevaringne teenindus, äritegemise lihtsus, tasemel ja professionaalne klienditeenindus, kliendi ostujärgne väljaõpe toote võimaluste maksimaalseks kasutamiseks, hea asukoht, tasuta parkimine, kiire tarne, toote kohene kättesaadavus, tehniline tugi, äritegemise lihtsus, järelteenindus, võime lahendada kliendi probleemid juba eos, uus maja, mugav ootesaal, klientidest hoolimine;
Tahad veel? Aga palun!
Lahked töötajad, turul viibimise kogemus ja pikkus, värsked ideed, ettevõtte suurus ja stabiilsus, ettevõtte väiksus ja paindlikkus, kliendikesksus, kindlus, et klient saab endale pikaajalise partneri, kes ei kao turult järgmise poole aasta jooksul, rahulolevate ja ülirahulolevate klientide hulk, toodete valik, “kõik ühest kohast”, soodsad hinnad, täislahendused, võime lahendada kliendi probleeme kiirelt ja hoida kokku tema aega, energiat ning finantse.
Väärtuste genereerimisel ja müügiargumentideks konverteerimisel ei ole piirangut! Sa ei müü ainult toodet- teenust, sa müüd tervikut. Kui klient peab võrreldes konkurendiga su toodet kalliks, siis ootab ta põhjendusi: "Mis põrgu pärast ma peks just sinu käest ostma, eriti kui sul on veel kallim?" Kui su ainuke argument on "aga meil on kvaliteetne toode", siis võin sulle soovitada head pankrotihaldurit ja töötukassas arvelevõtmist. Kui sa aga suudad leida kümneid põhjendusi ja nendest osad kliendile äritegemise põhjusena edastada, siis on võimalus, et klient valib sinu ning su äri kasvab nagu lepavõsa.
Niisiis, tee pisut nüüd tööd, kasuta minu poolt välja pakutud argumente ja loo juurde selliseid, mis haakuvad just täpselt sinu äriga. Ning lisa need argumendid oma pakkumistesse, meilidesse ja loomulikult esitlusse. Vot selline lugu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.10.24, 11:55
Kontrolli, kas sinu ettevõte kuulub Äripäeva TOPi
Sügistalvine hooaeg on käes ja sellega seoses kuulutame taas välja valdkondade ja maakondade TOP-id, kus tunnustatakse Eesti ettevõtluse tublimaid tegijaid. TOPides osalemine annab ettevõttele võimaluse näidata oma majandustulemuste tugevust ja olla nähtav laiemale publikule.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele