Amazoniga konkureeriva veebipoe Temu USA müüginumbrite langus annab märku, et ettevõte on pärast president Donald Trumpi tariifide tulva tähelepanu mujale suunanud.
Temu vähendas USA tarbijatele suunatud reklaame drastiliselt, Shein jätkab senises mahus.
Foto: AFP/Scanpix
Temu müüginumbrite langus USA-s süveneb, kuna veebipood vähendab drastiliselt Ameerika tarbijatele suunatud reklaamikulusid, mis annab märku fookuse nihkumisest, vahendas Bloomberg.
Äripäev lasi Tartu Ülikooli abiga testida kümmekonda veebipoest Temu tellitud ehet, sest mitmed uuringud näitavad, et sellistes odavates ehetes leidub sageli liigses koguses tervisele ohtlikke metalle.
Kolmapäeval selgus, et Hiina on vaikselt koostamas nimekirja USA-s toodetud kaupadest, mis on 125protsendilisest tollimaksust vabastatud, vahendas Reuters.
Ameeriklaste jaoks läksid Sheini ja Temu asjad äsja palju kallimaks, sest USA president Donald Trump lõpetas Hiinast tulevatele väikestele saadetistele kehtiva soodustuse, kirjutab Bloomberg.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.