Facebooki neljanda kvartali tulemused ületasid analüütikute ootuseid märkimisväärselt.
- Facebooki ületas ootusi Foto: epa
Sotsiaalvõrgustiku käibeks neljandas kvartalis kujunes 5,84 miljardit dollarit, analüütikud olid prognoosinud 5,37 miljardi dollari suurust käivet. Ühtlasi tähendab see, et aastases võrdluses kasvas Facebooki käive 52 protsendi võrra, vahendab Business Insider.
Korrigeeritud puhaskasum aktsia kohta oli 0,79 dollarit, analüütikute pakutud 0,68 vastu.
Facebookil oli neljandas kvartalis kuus 1,59 miljardit aktiivset liiget, näitaja tõusis aastases võrdluses enam kui viiendiku võrra. Päevaseid aktiivseid kasutajaid oli 1,04 miljardit, 17 protsenti enam kui aasta tagasi.
Facebook teatas, et võrreldes aastataguse ajaga on mobiilireklaam kasvanud 69 protsendi võrra. Tegu on Facebooki jaoks olulise tulemusega, kuna ligi 80 protsenti reklaamikäivest tuleb just mobiili kaudu. Ühtlasi võib sellest välja lugeda, et inimesed kasutavad Facebookis käimiseks üha enam just nutitelefoni.
Ühtlasi on head tulemust näidanud ka Instagrami reklaamiäri, samuti videoreklaami äri. Facebooki tootmisjuht Sheryl Sandberg lausus, et inimesed vaatavad Facebookis päevas kokku üle 100 miljoni tunni videosid.
Pärast tulemuste teatamist tõusis Facebooki aktsia 13 protsendi võrra.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.