Volkswageni kontserni kuuluva Audi müük kasvas jaanuaris ja veebruaris mullu sama perioodiga võrreldes 4,4% võrra.
- Audide müügikasv on Hiinas aeglusutnud. Foto: Audi
Mullu kahe esimese kuuga kasvas
Audide müük aga üle kahe korra rohkem: 10,5% võrra. Luksusautode tootjale valmistab muret nõrk kasvupotentsiaal
Hiina turul, vahendab Financial Times.
Kui tänavu veebruaris kasvas Audi müük üleilmselt 3,3%, 126 500 sõidukile, siis turgude lõikes kasvas Euroopas müük 8,1%, USAs 2,3% ja 1,3% Hiinas. Eile teatas ka
BMW Hiina müügikasvu järsust pidurdumisest. Saksa autootja müük kasvas mullu maailma suurimal autoturul 1,6% võrra. Aasta varem oli sealne müügikasv 16,6%.
Hiinast sai maailma suurim autoturg 2009. aastal, lükates troonilt senise liidri USA. Kui veel mõne aasta eest nautisid lääne autotootjad Hiinas pöörast müügikasvu, siis aasta-aastalt on sealne konkurents muutunud üha tihedamaks.
Muu hulgas tuleb rinda pista kodumaiste autotoojate agressiivse hinnasurvega, valitsuse regulatsioonide ning tarbijate kahaneva nõudlusega.
Seotud lood
FIDE kiir- ja välkmale maailmameistrivõistlused toimuvad 2024. aastal esmakordselt New Yorgis. 26. detsembril Wall Streetil algav suursündmus toob kokku maailma tippmaletajad ja rõhutab male sümbolväärtuseid – strateegiat ja riski –, mida seekord väljendatakse globaalse ärikeskuse südames.