Uuringufirma IDC uuest raportist selgub, et Apple Watchi müük on alates 2015. aasta algusest langenud 55 protsendi võrra, vahendab CNN Money.
- Apple'i nutikellad Foto: epa
Nutikell tuli müüki eelmise aasta alguses, huvi oli suur ning esimese kolme kuuga müüdi 3,6 miljonit kella. Eelmisel kvartalil müüs Apple aga vaid 1,6 miljonit kella, selgub IDC andmetest. See tähendab, et müük on veidi enam kui aasta ajaga üle poole võrra vähenenud.
Sellel sügisel plaanib ettevõtte Apple Watchi jaoks tuua turule uue operatsioonisüsteemi – see peaks olema eelmisest kiirem ja värskete omadustega. Tõenäoliselt avalikustatakse ka uue disainiga „Apple Watch 2“.
„Tarbijad on hoidunud sellel aastal nutikella ostmast, sest nad ootavad uuendusi,“ ütles IDC analüütik Jitesh Ubrani.
Samal ajal on teiste tootjate tulemused aga paranemas. Oma turuosa suurendasid nii LG Electronics, Lenovo kui ka Samsung. Tõsi, ettevõtted ei müü siiski nii palju kellasid kui Apple, mis tähendab, et neil on ka rohkem kasvuruumi.
Seotud lood
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.