Google'i emafirma Alphabet üllatas analüütikuid, kui teatas, et kolmandas kvartalis kasvas ettevõtte käive viiendiku võrra, vahendab Reuters.
Eriti edukas oli ettevõtte jaoks just mobiilireklaami ning videote käekäik.
BGC Partnersi analüütik Colin Gillis lausus, et headest tulemustest võib järeldada, et Google navigeerib oskuslikult tavalise ehk nii-öelda arvutireklaami ning mobiilireklaami vahel. Ta lisas, et kuigi reeglina maksavad ettevõtted tavareklaami eest rohkem kui mobiilireklaami eest, on see nii kvartalitulemusi kui ka üldiseid arenguid tõenäoliselt muutumas.
Alphabeti aktsia hind reageeris tulemustele järelturul 6,5 protsendi suuruse tõusuga, kerkides 816 dollarini.
Google’i juht Sundar Pichai lausus, et ettevõtte üks olulisi osi on ka videokomponent ning videokeskkonnal YouTube läheb jätkuvalt suurepäraselt.
Alphabeti kolmanda kvartali konsolideeritud käive tõusis 21,50 miljardini. Möödunud aasta samal perioodil oli ettevõtte käive 17,73 miljardit. Ühtlasi ületas tulemus ootusi: analüütikud olid oodanud 20,76 miljardi dollari suurust käivet.
Google’i reklaamikäive kasvas 19,5% võrra, 19,14 miljardini. Muuseas teenis Google võrreldes varasemaga märkimisväärselt rohkem raha just reklaamidele klikkimise eest. Teisalt on analüütikud mures, et võrreldes varasemaga pole ühe reklaamikliki hind eriti tõusnud.
Seotud lood
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.