• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • 29.07.16, 09:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alphabeti tulemused ületasid ootusi

Google'i emafirma Alphabet üllatas analüütikuid, kui teatas, et kolmandas kvartalis kasvas ettevõtte käive viiendiku võrra, vahendab Reuters.
Google
  • Google Foto: epa
Eriti edukas oli ettevõtte jaoks just mobiilireklaami ning videote käekäik.
BGC Partnersi analüütik Colin Gillis lausus, et headest tulemustest võib järeldada, et Google navigeerib oskuslikult tavalise ehk nii-öelda arvutireklaami ning mobiilireklaami vahel. Ta lisas, et kuigi reeglina maksavad ettevõtted tavareklaami eest rohkem kui mobiilireklaami eest, on see nii kvartalitulemusi kui ka üldiseid arenguid tõenäoliselt muutumas.
Alphabeti aktsia hind reageeris tulemustele järelturul 6,5 protsendi suuruse tõusuga, kerkides 816 dollarini.
Google’i juht Sundar Pichai lausus, et ettevõtte üks olulisi osi on ka videokomponent ning videokeskkonnal YouTube läheb jätkuvalt suurepäraselt.
Alphabeti kolmanda kvartali konsolideeritud käive tõusis 21,50 miljardini. Möödunud aasta samal perioodil oli ettevõtte käive 17,73 miljardit. Ühtlasi ületas tulemus ootusi: analüütikud olid oodanud 20,76 miljardi dollari suurust käivet.
Google’i reklaamikäive kasvas 19,5% võrra, 19,14 miljardini. Muuseas teenis Google võrreldes varasemaga märkimisväärselt rohkem raha just reklaamidele klikkimise eest. Teisalt on analüütikud mures, et võrreldes varasemaga pole ühe reklaamikliki hind eriti tõusnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.24, 12:02
SEB: väikefirma vajab innovatsiooni, et murda välja mugavustsoonist
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele