Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ray Dalio kutsub seda „pikaajaliseks ideoloogiliseks sõjaks.“ Mark Mobius ei näe, et kaubandussõjale oleks võimalik kiiret lahendust leida. Ja Stephen Jen nendib, et 15 raundi kestev võitlus on alles alanud.
USA ja Hiina vahel on puhkenud kaubandussõda ning nimekad investorid valmistuvad pikaajaliseks vastuseisuks – selle alusel tehakse ka oma portfelle ümber. Näiteks Mobius väldib Hiina eksportijate aktsiaid ning panustab ettevõtetele, mis müüvad oma tooteid kohalikele tarbijatele, kirjutab Bloomberg.
Kuidas saavad ettevõtted teha teadlasi kaasates hüppe uuele tasemele, sellest tuleb juttu värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates. Kogemuslugusid jagavad kosmosettevõte ja biopõhiste ehitusmaterjalide valmistaja.