General Motors tahab saada USA suurimaks elektriautode müüjaks
General Motors seadis eile omale ühe ajaloo ambitsioonikaima eesmärgi – investoritele öeldi, et 2030. aastaks plaanitakse käivet kahekordistada, milleni peaks aitama jõuda elektriautode müümine, vahendab Wall Street Journal.
Detroidi autotootja võttis sihikule ka Tesla, öeldes, et soovib USAs saada suurimaks elektriautode müüjaks. Konkreetset aega, millal see juhtuda võiks, ei öeldud.
USA autohiid GM teatas kolmapäeval, et suurendab elektrisõidukite ja isesõitvate autode arendamiseks varasemast 75% rohkem ehk 35 miljardit dollarit, vahendab Yahoo Finance.
Kuigi maailmas valitseb pooljuhtide defitsiit, siis tänu USA ja Hiina tugevale nõudlusele kasvas GM-i kasum esimeses kvartalis oodatust oluliselt rohkem, vahendab Bloomberg.
General Motors on lubanud Cadillacile uue hingamise anda ja see võib juhtuda juba oodatust varem. Elektriauto Cadillac Lyriq EV läheb tootmisse ligi aasta varem ja peaks müügile jõudma 2022. aasta alguses, vahendab Bloomberg.
Üleeile alustas Euroopa Komisjon fossiilsetest kütustest loobumist ja kliimaneutraalsuse poole liikumist, pakkudes välja rea meie kõigi elu mõjutavaid muudatusi. Politico reastas neist kümme oluliseimat.
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.