Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Märgilise Eesti ettevõtte mitmetähenduslik müük
Ühiskondliku mõjuga ettevõtjaid, kes oskavad oma tegemisi õigel hetkel ümber korraldada, tuleb ainult tunnustada, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Äripäev leiab, et Silberauto omaniku Väino Kaldoja hoiakutes ja suhtumises on paljugi tähelepanu- ja eeskujuväärset. On ettevõtjaid, kelle missioon ja vaade on avaram igapäevasest äritegevusest. Ühiskondliku panuse juurde kuulub ka oskus oma tegemisi õigel hetkel ümber korraldada. Eesti ühe vanima, ligi 30 aastat tegutsenud suurettevõtte Silberauto müük Soome kapitalil põhinevale Vehole üksnes kinnitab seda.
Soome päritolu Veho ja Balti autoturul tegutsev Silberauto sõlmisid lepingu, mille järgi Veho ostab Silberauto ettevõtted Eestis ja Leedus. Tehingu tulemusel kasvab Veho aastakäive pooleteist miljardi euroni.
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.