• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,08%6 601,72
  • DOW 300,49%45 983,78
  • Nasdaq −0,27%22 273,79
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,48
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,08%6 601,72
  • DOW 300,49%45 983,78
  • Nasdaq −0,27%22 273,79
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,48
  • 08.01.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltic vajab meest nagu Mr Wolf

Rail Baltic tuleb, kui juhtimine ja vastutus paika saavad, kuid kindlasti läheb see kallimaks ja valmib hiljem, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Rail Baltic vajab meest nagu Mr Wolf
  • Foto: Anti Veermaa
Eesti, Läti ja Leedu ühisaudit jõudis järeldusele, et Rail Balticu juhtimine pole tõhus, mistõttu saavad tõenäoliselt löögi nii eelarve kui ka ajakava. 5,8 miljardi euro suurust eelarvet ületatakse prognoosi kohaselt ca 59 miljoni euro võrra. Ametlik valmimistähtaeg on 2026. aasta, kuid riigikontrolli hinnangul ollakse ajakavast poolteist aastat maas. RB Rail ise hindas mullu juunis, et riskide realiseerumisel jääb Rail Balticu valmimine 2030. aastasse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.09.25, 11:55
Kuidas üks leping võib päästa miljonite eurode suurusest kahjumist?
Krediidikindlustus aitab ettevõtetel oma müüki kasvatada kuni 30%, sest annab võimaluse maandada makseriske ja võtta ette julgeid ekspordiprojekte.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele