Ruudukujulised ostukorvid, sõrmejäljetuvastus, digiekraanid ja fotorobotid on mõned märksõnad, millega võiks kirjeldada jae- ja e-kaubanduse tulevikku.

- Pariisi kaubandusmessil esitletud ostukorvid
- Foto: Maarit Eerme
Sel nädalal toimus Pariisis kaubandusmess Paris Retail Week. Jaekaupmeestele pühendatud messihallis olid kohal tehnoloogia-, turundus- ja sisustusettevõtted, kes pakkusid riiulisüsteeme, makseterminale, valgusteid, kärusid ja palju muid kauplustes vajalikke tarvikuid. E-kauplejate hallis näitasid oma tooteid ja teenuseid logistika-, digiturundus- ja tehnoloogiaettevõtted.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõte Smart Insight lasi turundusjuhtidel üle maailma hääletada, millisesse digiturunduse tegevusse nad 2017. aastal kõige enam panustavad.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.