Ruudukujulised ostukorvid, sõrmejäljetuvastus, digiekraanid ja fotorobotid on mõned märksõnad, millega võiks kirjeldada jae- ja e-kaubanduse tulevikku.

- Pariisi kaubandusmessil esitletud ostukorvid Foto: Maarit Eerme
Sel nädalal toimus Pariisis kaubandusmess Paris Retail Week. Jaekaupmeestele pühendatud messihallis olid kohal tehnoloogia-, turundus- ja sisustusettevõtted, kes pakkusid riiulisüsteeme, makseterminale, valgusteid, kärusid ja palju muid kauplustes vajalikke tarvikuid. E-kauplejate hallis näitasid oma tooteid ja teenuseid logistika-, digiturundus- ja tehnoloogiaettevõtted.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõte Smart Insight lasi turundusjuhtidel üle maailma hääletada, millisesse digiturunduse tegevusse nad 2017. aastal kõige enam panustavad.
ESG poliitikat lõdvendatakse märgatavalt, kuid infomüra ja segadust on palju. Kas sul on vaja oma tegevust ja investeeringuid värskeima teadmise pealt kohandada?