• OMX Baltic0,37262,63
  • OMX Riga−0,07876,89
  • OMX Tallinn0,241 698,23
  • OMX Vilnius0,59993,51
  • S&P 5000,455 495,52
  • DOW 30−0,2340 736,96
  • Nasdaq 0,8417 025,88
  • FTSE 100−0,788 205,98
  • Nikkei 225−0,8135 867,33
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,4
  • OMX Baltic0,37262,63
  • OMX Riga−0,07876,89
  • OMX Tallinn0,241 698,23
  • OMX Vilnius0,59993,51
  • S&P 5000,455 495,52
  • DOW 30−0,2340 736,96
  • Nasdaq 0,8417 025,88
  • FTSE 100−0,788 205,98
  • Nikkei 225−0,8135 867,33
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,4
  • 07.02.07, 02:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev

Äripäev
  • Äripäev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele