• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • 18.03.21, 12:09

Hugo Osula: see pole bisnis, vaid meeleheiteturg

00:00
  • Karl-Eduard Salumäe
Hugo Osula: see pole bisnis, vaid meeleheiteturg

Transpordikontserni Mootor Grupp omanik Hugo Osula on nulleurose piletihinnaga maakondliku ühistranspordi väljavaadete suhtes pehmelt öeldes skeptiline.

„Lootusetu seis. Ja lootusetu seis pole mitte Hugo Osulal, vaid Eesti kohalikul bussiliiklusel,“ ütles ta Äripäeva raadio saates „Poliitikute töölaud“, mis niinimetatud tasuta bussisõidu – väljend, mis Osulat ärritab – teemat riigikontrolli äsjase auditi valguses käsitles.

Mootor Gruppi kuulub muu hulgas bussifirma Sebe, mis mitmel pool kohalikku ühistransporditeenust pakub. Kui hea bisnis see on?

„See pole bisnis, vaid üks meeleheiteturg,“ vastab Hugo Osula saates. „Võitlus käib igal hankel kuni riigikohtuni välja. Kes teeb kõige odavama pakkumise, see võidab ja peab tegema väga suured investeeringud – üks buss maksab keskmiselt 200 000. Ja hankel võita saad ainult juhul, kui sa leiad viisi, kuidas motiveerida bussijuhti väikse palgaga tööd tegema. Praeguseks on need motivatsioonivõimalused ennast ammendanud.“

Kuula saatest Hugo Osula, minister Taavi Aasa ja Viljandimaa ühistranspordikeskuse juhi Kaupo Kase seisukohti lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele