• OMX Baltic0,72%268,18
  • OMX Riga−0,47%878,22
  • OMX Tallinn0,92%1 715,43
  • OMX Vilnius0,48%1 039
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,07%8 293,03
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,91
  • OMX Baltic0,72%268,18
  • OMX Riga−0,47%878,22
  • OMX Tallinn0,92%1 715,43
  • OMX Vilnius0,48%1 039
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,07%8 293,03
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,91
  • 15.09.21, 12:36

Inimesed on valmis sisu eest maksma, takistuseks saab pigem aeg

00:00
Inimesed on valmis sisu eest maksma, takistuseks saab pigem aeg

Suur osa inimesi on täna valmis sisu eest maksma ning klienti maksma saada ei ole keeruline, märkis Ekspress Meedia IT-juht ja EBSi digiturunduse õppejõud Ivar Krustok. 

Krustoki sõnul ei lahku kliendid mitte peamiselt hinna tõttu vaid seepärast, et sisu ei jõuta ära tarbida. Reaalsuses on inimesel aeg ära jaotatud ning isegi väga hea sisu tarbimisel võib aeg tihti takistuseks saada, märkis ta. 

Intervjuus räägib Krustok meediaäri olukorrast üldisemalt ning ka meediahiidude mõjust reklaamiturule. 

Intervjuu viis läbi Hando Sinisalu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele