Kommunikatsioonibüroo Miltton New Nordics tegevjuht ja kaasasutaja Annika Arras paneb segastel aegadel riigi tähelepanu püüdvatele ettevõtetele südamele, et nende sõnum oleks läbi mõeldud ja sellel oleks sisu taga. Tähelepanu selle enda pärast tuleb hoopis kahjuks.
Arras tõdes Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et sotsiaalmeedia muudab tühja kära tegemise veelgi lihtsamaks, kuid sellest tuleks hoiduda.
Arrasega tuli juttu aga väga paljust muustki. Näiteks tõdes ta, et on pidanud eelmise valitsuse liikmete väljaütlemiste tõttu koostama välismaa kolleegidele hulgaliselt raporteid stiilis „Mida tegelikult mõeldi“.
Kuula Hando Sinisalule antud intervjuust lähemalt, kui suur mainekahju on Annika Arrase hinnangul viimase kahe aasta jooksul Eesti riigile tekkinud.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.