Mängutööstuse globaalset turgu hinnatakse praegu juba mitmesaja miljardi dollari juurde ning kümne aasta pärast võiks see ulatuda lausa triljoni dollarini. Edestades muud meelelahutustööstust kordades.
Hoolimata sellest, et Eesti stuudioid on vähe, on meie edukuse protsent olnud hämmastavalt kõrge. Arutame saates "Kuum tool" virtuaalreaalsuse mängude looja ja MaruVR ettevõtte loovjuhi Rein Zobeliga, kas Eestist võiks kujuneda uus mänguloomise maa. Rein Zobeli sõnul on see valdkond, kus Eestis on kompetentsi ja kus saaks nišis silma paista.
"Hea mäng koosneb tegelikult alati kahesest komponendist: esiteks ta on väga hea loovtoode või loovteos, aga samas on iga mäng ka tegelikult tarkvara toode," kirjeldas Zobel, et mõlemat kompetentsi Eestis ka jagub.
See digitaaltoode pakub ettevõtjatele ja investoritele harukordset ekspordipotentsiaali, kuna toodet saab müüa põhimõtteliselt lõputult.
Kuula podcastist, mis seisus on mängutööstus ja mis võimalused ning riskid on selles investoritele.
Saatejuht on Linda Eensaar.
Fotol: Rein Zobel, Foto: ERR/Scanpix
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.