Tallinna lennujaamas tuleb lennukikütuse eest maksta võrreldes suurte lennujaamadega rohkem, kuna siin tuleb müüjal lisada enam hinnalisa kui seda suurtes lennujaamades seda mastaabiefekti tõttu tehakse, kinnitab Eesti Aviokütuste Teenuste juhatuse liige Taavi Mäesepp.
Mäesepp toob võrdluse, et näiteks London Heathrow`is müüakse 1,5 päevaga kütusekogus, mida Tallinna lennujaamas aastaga ning säärased mastaabierinevused mõjutavad lennufirmadele müüdava kütuse hinda oluliselt.
Saates räägitakse lennukikütuste müügist, logistikast, lennukikütuste müügi ja tarne korralduslikust ja ärilisest poolest, aga ka lennukikütuste tulevikusuundadest ja -tehnoloogiatest.
Taavi Mäeseppa kõrval on külaliseks AS Tallinna Lennujaama maapealsete teenuste ärisuunajuht Ander Hindremäe ning saatejuht on Lauri Leet.
Fotol SAS lennuk tankimas Oslo lennujaamas. Foto: REUTERS, Lefteris Karagiannopoulos.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.