Mida tähendab jätkusuutlikkus panganduse mõistes? Kuidas kasutada andmeid nii töötajate heaolu parandamiseks kui ka ettevõtte jätkusuutlikumaks muutmiseks? Mida kliendi jaoks tähendab vastutustundlik pank? Sellest ja paljust muust räägivad saates Nordea Eesti äriarendaja Sirli Saar ja personalijuht Jaana Pedras.
Andmete kogumisest rääkides tõdevad nii Pedras kui Saar, et kuigi juba pikemat aega on andmeid kogutud, siis alles hiljuti on toimunud oluline muutus mõtteviisis ja vaadatakse rohkem ka andmete sisse - mida need meile ütlevad, kuidas efektiivsemalt juhtida nii ettevõtet kui inimesi. Ka sellest, kuidas suured muutused saavad alguse eelkõige ettevõtte töötajatest ja nende initsiatiivil, tuleb saates pikemalt juttu.
Samuti räägime, milliseid keskkonnaalaseid eesmärke on Nordea endale seadnud ja kuidas läheb eesmärgi “2050. aastaks nullheitmega ettevõtteks” suunas liikumine.
Saadet juhib Sigrid Hiis.
Fotol Sirli Saar ja Jaana Pedras. Foto autor: Sigrid Hiis.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.