Pikalt kestnud jutud Saaremaa ja mandri vahelistest sillast ning Tallinna-Helsingi tunnelist ei ole veel jõudnud äsja kolme ameti ühendamisel tekkinud transpordiameti lauale, ent need projektid võimaldaksid kindlasti suuremat liikumisvabadust, ütles uue ühendameti juht Kaido Padar.
Padar rääkis Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis, et Saaremaa silla idee ringleb endiselt ministeeriumites ringi. Veel kaugemal teostumisest tundub aga olevat Tallinna-Helsingi tunnel, mis Padari sõnul jääb praegu poliitilise tahte taha.
Küll aga toob Padar suurematest projektidest esile Tallinna-Tartu maantee ehitamise kiirteeks, kus lõpuks oleks kogu marsruut kaetud kolme- või neljarajaliste lõikudega.
Kaido Padarit intevjueeris Hando Sinisalu.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.