Turundajad võimlevad kolmel ekraanil, et võita ühe tarbija südant

    Äripäeva TOPi saate teemaks on seekord turundus. Stuudios on suhtekorraldusagentuuride TOPi kuuendaks tulnud Corpore juht Janno Toots ja meediaagentuuride TOPi esimesel-teisel kohal olev Intense Growth Hub juht Liis Oper. Saatejuht on Sigrid Kõiv.

    Liis Oper ütleb, et kogu nende tegevus on andmepõhine: andmed pärinevad klientidelt, palju kasutatakse meediauuringuid, ettevõte teeb ise uuringuid. Andmed näitavad, et Eesti inimene vaatab umbes kolm tundi päevas televiisorit. Seda on küll pool tundi vähem kui paar kümnendit tagasi, kuid 93% eestimaalastest jõuab vähemalt korra kuus teleri ette. Samas on kanalite valik killustunud ning seda, kust efekt tuli, tuleb eraldi uurida. „Ja pole tele versus sotsiaalmeedia, mõlemad toimivad erinevalt ning üks loob teisele konteksti. Ühe kanali strateegia ei anna enamasti head tulemust,“ ütleb Oper.  

    Janno Toots arvab, et omaette küsimus on, et kui inimene istub televiisori ees, siis mida ta tegelikult vaatab? Oma telefoni? Või on tal veel ka arvuti lahti? Nii ongi inimene kolme meediumi vallas ja 80% õhtusest teleprogrammist läheb tegelikult mööda. „Aga õhtune AK on kindlasti jätkuvalt mõjus,“ kinnitab ta. 

    • Äripäeva TOP
    • 01.11.2023
    KIIRUS:
    Turundajad võimlevad kolmel ekraanil, et võita ühe tarbija südant
  • Hetkel kuum