Vead, mida müügiteksti kirjutamisel vältida

    Tihti kipub müügitekstidest välja jääma see, millist tulemust toode või teenus inimesele pakub, selgus saatest „Äripäeva fookuses“.
     
    Probleem ja lahendus peavad aga sisalduma müügitekstis ning mitme sõnumi lisamine tekitab inimestes segadust, rääkis Nullist turunduskooli üks asutaja ja sotsiaalmeedia turunduse ekspert Sven Nuum.

    „Inimesed otsivad lahendusi oma probleemidele. Copy on vahend, kuidas me saame läbi sõnade seda inimestele selgitada,“ ütles ta.

    Räägime saates sellest, kuidas kirjutada häid reklaami- ja müügitekste, mis elemente peaksid need sisaldama ja miks ettevõtjad peaksid väärtustama head reklaamiteksti. Samuti tuleb jutuks ka loomeprotsess, trendid ja äriline pool.

    Saates on külas üle 25 aasta pikkuse kogemusega copywriter, loovjuht ja koolitaja Rait Milistver ning sotsiaalmeedia turunduse ekspert, Nullist turunduskooli ja Boost Yourselfi üks asutajatest Sven Nuum. Saadet juhib Anete Hela Pulk.

    Fotol: Sven Nuum (vasakul) ja Rait Milistver. Foto: Äripäev. 

    • Äripäeva fookuses
    • 21.07.2022
    KIIRUS:
    Vead, mida müügiteksti kirjutamisel vältida
  • Hetkel kuum