Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas valmib kasutajasõbralik e-pood?
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" on külas UX/UI disainistuudio asutaja ja tegevjuht Lauri Post ja Kafo e-kaubanduse arendusjuht Urmas Piik.Foto: Andras Kralla
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" on juttu eelmisel aastal Baltikumi e-kaubanduse auhindadel kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitli toidu ja joogi kategoorias võitnud Kafo e-poest. Kuidas seda arendati, kui pikk eeltöö selle nimel käis, mis auhindu veel võideti, kuidas toimus koostöö arendajaga ning kuidas iga päev kasutajamugavust parendatakse?
Samuti saab teada, kuidas Kafo e-pood turundust teeb ja on sidunud e-poe ja kauplused ühtseks tervikuks. Saates on külas Kafo e-kaubanduse arendusjuht Urmas Piik ja UX/UI disainistuudio Bit Finer asutaja ja tegevjuht Lauri Post.