Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mis selgus mastaapsest e-ostleja uuringust?
DPD Eesti e-kaubanduse ärisuuna juht Margot Posti ning müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd andsid põhjaliku ülevaate DPD Grupi üleeuroopalisest e-kaubanduse uuringust. Foto: Äripäev
Saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" annavad DPD Eesti e-kaubanduse ärisuuna juht Margot Posti ja müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd põhjaliku ülevaate DPD Grupi üleeuroopalisest e-kaubanduse uuringust.
Saates selgub, kui palju ostavad eestlased füüsilisi tooteid e-poest, miks jäetakse ostud pooleli, mida ostetakse kõige enam, millised on e-kaubanduse trendid ja millised tarbijagrupid ostavad e-poest kõige rohkem.