Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Viisid, kuidas eristuda tuhandete idufirmade seas
Alguses ei pruugi sul ollagi investoritele ja klientidele rohkem pakkuda kui kõigest lugu, mis on ka tähtis komponent talentide palkamisel, rääkis saates investor Madis Müür.Foto: Raul Mee
Saates "Kasvukursil" kõneleme sellest, kuidas on muutunud viimase kümmekonna aasta jooksul ettevõtete ärimudelid, peatudes eelkõige iduettevõtetel.
Räägime sellest, millised on punased lipud, mis näitavad, et idufirma pole jätkusuutlik, ja vastupidi, mis on positiivsed indikaatorid.
Samuti anname nõu alustavatele iduettevõtetele, kuidas eristuda tuhandete konkurentide seas investoritelt raha saamiseks, mis küsimusi peaks endale esitama ning millised on head näited, kellelt õppust võtta.
Külas on investor Madis Müür ning konsultatsioonifirma Grant Thornton Balticu äriarenduse juht Olle Tischler. Saatejuht on Priit Pokk.
Saadet toetab Grant Thornton Baltic.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.