Elisa Eesti ärikliendi müügi- ning teenindusvaldkonna juht Indrek Ild ja telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.Foto: Indrek Kald
Kuidas on telekomifirma Elisa Eesti oma tehisintellekti arendanud ning mismoodi on helistajad selle vastu võtnud, räägivad Elisa Eesti telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann ja ärikliendi müügi- ning teenindusvaldkonna juht Indrek Ild värskes "Äritehnoloogia saates".
Elisa on kasutanud oma klienditeeninduses juba aasta aega teenindusrobotit Annika, mis vastab klientide kõnedele ning vajadusel suunab helistaja õige inimeseni. Mis on selle projekti õnnestumised ja ebaõnnestumised, kuuleb saatest lähemalt.
Saadet juhib Indrek Kald.
Kuula saadet siit:
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.