Marianne Liibert • 23. september kell 14:30
Saated
Ainult tellijale

Turundusplaan näitab, kuhu ja milliste kuludega liikuda

Vasakul saate salvestamisel veel Apollo Kino Baltikumi turundust juhtinud Anett Kutti, keskel bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert, paremal Worklandi turundus- ja kommunikatsioonijuht Marju Sokman.  

Baltikumiülese turundusjuhi kogemusega Marju Sokman ja Anett Kutti on veendunud, et korralik turundusplaan on iga äri A ja O, milleta on ettevõte justkui peata kana.

Worklandi turundus- ja kommunikatsioonijuht Marju Sokman ning „Juhtimislabori“ salvestamise hetkel Apollo Kino Baltikumi turundust kureerinud Anett Kutti räägivad raamatu „Üheleheküljeline turundusplaan“ ning enda kogemuste varal, millised on regiooniülese turunduse ja selle plaani koostamise eripärad, millised näitajad iseloomustavad head turundusplaani, kuidas oma lojaalsusprogrammid ja sisekanalid tööle saada ning millist meediamiksi kasutada.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Hetkel kuum