• OMX Baltic0,2%303,91
  • OMX Riga0,13%870,9
  • OMX Tallinn0,4%1 987,96
  • OMX Vilnius−0,18%1 192,12
  • S&P 5000,15%5 615,43
  • DOW 300,61%41 078,6
  • Nasdaq −0,28%17 640,45
  • FTSE 100−0,44%8 559,33
  • Nikkei 225−0,14%36 779,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,49
  • OMX Baltic0,2%303,91
  • OMX Riga0,13%870,9
  • OMX Tallinn0,4%1 987,96
  • OMX Vilnius−0,18%1 192,12
  • S&P 5000,15%5 615,43
  • DOW 300,61%41 078,6
  • Nasdaq −0,28%17 640,45
  • FTSE 100−0,44%8 559,33
  • Nikkei 225−0,14%36 779,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,49
  • 23.09.20, 17:30

Turundusplaan näitab, kuhu ja milliste kuludega liikuda

Baltikumiülese turundusjuhi kogemusega Marju Sokman ja Anett Kutti on veendunud, et korralik turundusplaan on iga äri A ja O, milleta on ettevõte justkui peata kana.
Vasakul saate salvestamisel veel Apollo Kino Baltikumi turundust juhtinud Anett Kutti, keskel bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert, paremal Worklandi turundus- ja kommunikatsioonijuht Marju Sokman.
  • Vasakul saate salvestamisel veel Apollo Kino Baltikumi turundust juhtinud Anett Kutti, keskel bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert, paremal Worklandi turundus- ja kommunikatsioonijuht Marju Sokman.
Worklandi turundus- ja kommunikatsioonijuht Marju Sokman ning „Juhtimislabori“ salvestamise hetkel Apollo Kino Baltikumi turundust kureerinud Anett Kutti räägivad raamatu „Üheleheküljeline turundusplaan“ ning enda kogemuste varal, millised on regiooniülese turunduse ja selle plaani koostamise eripärad, millised näitajad iseloomustavad head turundusplaani, kuidas oma lojaalsusprogrammid ja sisekanalid tööle saada ning millist meediamiksi kasutada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.04.25, 09:24
Kuidas valida oma ettevõttele internet, mis ei vea alt ka viie aasta pärast?
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele