Baltikumiülese turundusjuhi kogemusega Marju Sokman ja Anett Kutti on veendunud, et korralik turundusplaan on iga äri A ja O, milleta on ettevõte justkui peata kana.

- Vasakul saate salvestamisel veel Apollo Kino Baltikumi turundust juhtinud Anett Kutti, keskel bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert, paremal Worklandi turundus- ja kommunikatsioonijuht Marju Sokman.
Worklandi turundus- ja kommunikatsioonijuht Marju Sokman ning „Juhtimislabori“ salvestamise hetkel Apollo Kino Baltikumi turundust kureerinud Anett Kutti räägivad raamatu „Üheleheküljeline turundusplaan“ ning enda kogemuste varal, millised on regiooniülese turunduse ja selle plaani koostamise eripärad, millised näitajad iseloomustavad head turundusplaani, kuidas oma lojaalsusprogrammid ja sisekanalid tööle saada ning millist meediamiksi kasutada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.