• OMX Baltic−1,24%301,52
  • OMX Riga−0,21%890,69
  • OMX Tallinn−0,78%2 054,69
  • OMX Vilnius−0,4%1 194,18
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,37%8 883,67
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,24
  • OMX Baltic−1,24%301,52
  • OMX Riga−0,21%890,69
  • OMX Tallinn−0,78%2 054,69
  • OMX Vilnius−0,4%1 194,18
  • S&P 500−1,13%5 976,97
  • DOW 30−1,79%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,37%8 883,67
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,24
  • 07.10.20, 14:09

Eesti esimene mõjufond kasvatab sotsiaalsed idufirmad vägevaks

Räägime värskes Äripäeva Raadio saates "Äripäeva fookuses", kuidas heategevusel on sarnaselt investeeringuga tootlus ehk lisaks heale tundele heategevusest on sel ka mõõdetav tulemus. Kuidas seda saavutada, sellest räägime heategevusprojektide kiirendi Mõjufondi näitel.
Mõjufondi käivitanud Heateo Sihtasutuse juht Pirkko Valge selgitas saates, et kui tihti mõeldakse, et heategevus on miski, mida tehakse siis, kui kõik on tehtud, ja niikuinii heatagevus midagi ei muuda, siis mõjufondi lähenemine näitab, et muudab küll.
  • Mõjufondi käivitanud Heateo Sihtasutuse juht Pirkko Valge selgitas saates, et kui tihti mõeldakse, et heategevus on miski, mida tehakse siis, kui kõik on tehtud, ja niikuinii heatagevus midagi ei muuda, siis mõjufondi lähenemine näitab, et muudab küll.
  • Foto: Raul Mee
See fond on Eesti esimene filantroopiafond, mis panustab projektidesse, millest peaks kasvama välja pikaealised organisatsioonid, mis lahendavad keerulisi ühiskondlikke probleeme. Fondi toetajad on teistes seas Jaan Puusaag, Heldur Meerits, Armin Kõomägi, Marju Kern, Raul Kirjanen, Andres Rätsepp ja paljud teised.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele