Räägime värskes Äripäeva Raadio saates "Äripäeva fookuses", kuidas heategevusel on sarnaselt investeeringuga tootlus ehk lisaks heale tundele heategevusest on sel ka mõõdetav tulemus. Kuidas seda saavutada, sellest räägime heategevusprojektide kiirendi Mõjufondi näitel.

- Mõjufondi käivitanud Heateo Sihtasutuse juht Pirkko Valge selgitas saates, et kui tihti mõeldakse, et heategevus on miski, mida tehakse siis, kui kõik on tehtud, ja niikuinii heatagevus midagi ei muuda, siis mõjufondi lähenemine näitab, et muudab küll.
- Foto: Raul Mee
See fond on Eesti esimene filantroopiafond, mis panustab projektidesse, millest peaks kasvama välja pikaealised organisatsioonid, mis lahendavad keerulisi ühiskondlikke probleeme. Fondi toetajad on teistes seas Jaan Puusaag, Heldur Meerits, Armin Kõomägi, Marju Kern, Raul Kirjanen, Andres Rätsepp ja paljud teised.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.