• Jaga lugu:

    Kulinaaria juht Heinver: "Digitaliseerimise projektis tuleb endale jätta ajapuhver"

    Kulinaaria OÜ juht Andres Heinver.Foto: Äripäev

    Saate "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" külaliseks on Kulinaaria OÜ juht Andres Heinver.

    Saates tuleb juttu sellest, miks võttis Kulinaaria ette tootmise laiendamise? Kuidas nägi välja digitaliseerimise ja robotiseerimise protsess? Kuidas on hinnatud investeeringute tasuvust ja mis alusel otsuseid tehtud? Kas võidud on ainult rahalised või ka kaudsemad? Mis on olnud suurimad õpetunnid digitaliseerimise teekonnal ning kuidas Andres Heinver juhina selles protsessis arenenud on?
    Saadet juhib Hando Sinisalu.
    Kuula saadet siit:
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Peaministril on valida: kas edasi või tagasi
Koroonakriisi praeguse faasi läbimine sõltub juhtide – nende seas ja ennekõik peaministri – meelekindlusest, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Koroonakriisi praeguse faasi läbimine sõltub juhtide – nende seas ja ennekõik peaministri – meelekindlusest, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
S&P 500 ja Dow Jones seadsid uued rekordid
Teisipäeval purustasid nii S&P 500 kui Dow Jones heada kvartalitulemuste abil rekordid, vahendab Yahoo Finance.
Teisipäeval purustasid nii S&P 500 kui Dow Jones heada kvartalitulemuste abil rekordid, vahendab Yahoo Finance.
Disainer Marit Ilison lõi interjööri uuele restoranile
Maakri kvartali uue ärihoone esimesel korrusel avas uksed omanäoline restoran PÄRIS, mille omanäolise, särtsakat rohelist värvi täis interjööri lõi disainer Marit Ilison.
Maakri kvartali uue ärihoone esimesel korrusel avas uksed omanäoline restoran PÄRIS, mille omanäolise, särtsakat rohelist värvi täis interjööri lõi disainer Marit Ilison.
Väiketootja ei tõstnud hinda, sest tarbijal on niigi raske
Toorained, elekter ja transport on koroonakriisi ajal mitukümmend kuni mitusada protsenti kallimaks muutunud, kuid taimsete toodete tootja Bon Soya otsustas eelmisel aastal, et maksab hinnatõusu omast taskust kinni, mitte ei lisa kliendi arvele.
Toorained, elekter ja transport on koroonakriisi ajal mitukümmend kuni mitusada protsenti kallimaks muutunud, kuid taimsete toodete tootja Bon Soya otsustas eelmisel aastal, et maksab hinnatõusu omast taskust kinni, mitte ei lisa kliendi arvele.