Obskuurne majandus: Coca-Cola tegi sajandi turundusfopaa
1980ndatel märkas Coca-Cola, et jääb alla Pepsile. Coca-Colal hakkas turuliidri roll käest libisema ning ka aktsiad olid juba üle kümne aasta tasahilju langemas.
1980ndatel oli võimalus, et sellist Coca-Colat tänapäeval juua ei saakski.
Foto: MARCOS BRINDICCI
Midagi tuli ette võtta. Millegipärast armastasid just noored inimesed Pepsit rohkem kui Coca-Colat. Järelikult tuleb neile paremini läheneda. Ja Coca-Cola püüdis seda teha, kuid asjad läksid väga käest ära ja sellist viga nad enam ei korda.
Verston Eesti juht Jarmo Liiveri sõnul peab tulevik olema targem, rohelisem ning paindlikum. Eesti suurim taristuehitaja on teinud kestlikkusest oma strateegilise prioriteedi ning just muutuste juhtimine aitab ettevõttel Euroopa mastaabis eestvedajaks pürgida.